Počet položek: 0 0,- CZK
změnit jazyk cz změnit jazyk sk
CZK EUR

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky:

  • všechny ceny jsou uvedeny v Kč a jsou konečné, včetně DPH
  • dopravu objednávek zajišťuje Česká pošta v ČR a Slovenská pošta v SR

Způsob platby:

  • dobírka
  • bankovní převod
  • hotově (osobní odběr na prodejně)

Ceny poštovného:

  • objednávka do 1500,- činí 99,-
  • objednávka nad 1500,- ZDARMA
  • platba bankovním převodem 49,-

Záruka a reklamace:

Našim cílem je spokojený zákazník, proto je rychlé vyřízení reklamace samozřejmostí. Náš internetový obchod poskytuje stejné podmínky pro uplatnění reklamací jako kterákoliv jiná "kamenná" prodejna.

Tyto podmínky se řídí platným obchodním a občanským zákoníkem.

  • záruka na zboží 24 měsíců

Záruka se nevztahuje na:

  • závady vzniklé běžným opotřebením
  • závady vzniklé nesprávným použitím výrobku

Výměna zboží:

V případě zakoupení nesprávné velikosti nebo délky, lze zboží vyměnit za jiný druh, zboží však nesmí být nošené a vykazovat známky opotřebení. Výměna zboží je možná do 30 dnů od zakoupení.

Náklady spojené s výměnou zboží hradí kupující.

Postup při reklamaci nebo výměně zboží:

  1. O reklamaci nás můžete informovat telefonicky nebo e-mailem.
  2. Zboží zašlete jako doporučený balík nebo cenné psaní, NE NA DOBÍRKU, na adresu e-shopu.
  3. Ke zboží přiložte krátkou zprávu, kde uveďte důvod reklamace a Vaši adresu.
  4. Přiložte originál nebo kopii dokladu od zboží zakoupeného v našem obchodě.

Reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího převzetí e-shopem.

V případě nejasností nás můžete kontaktovat na tel. čísle: +420 777 019 945, +420 518 612 423 nebo na emailu. obchod@dobrysperk.cz

Odstoupení od smlouvy: ust. § 53 zákona č.40/1964 Sb.,OZ

  • Platí plně v souladu se zákonem 367/2000 Sb-právo na odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce do 14 dnů od převzetí plnění-vrácení nepoužitého zboží v původním stavu (včetně krabičky a záručního listu).
  • Místem pro uplatnění odstoupení od smlouvy je adresa: Klenotnictví Raiskubová, Masarykovo nám. 7/26, 697 01, Kyjov.
  • Jakmile zboží obdržíme a zkontrolujeme. je kupujícímu vystaven dobropis.
  • Navrácená je zaplacená kupní cena včetně nákladů na dopravu.

Ochrana osobních údajů:

  • Od zákazníků požadujeme pouze osobní data a kontaktní údaje (jméno a přijmení, dodací adresa, e-mailová adresa a telefonní kontakt) uvedené při objednání zboží.
  • Tato data jsou určena pouze pro účely našeho internetového obchodu, který s nimi nakládá v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.
  • Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

    Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu obchod@dobrysperk.cz. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

    1. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

    2. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře,dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .

    3. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

    4. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

    5. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

    6. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

    7. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

„Podle zákona o evidenci tržeb (č. 112/2016 Sb.,) je prodávající povinen vystavit kupujícímu   účtenku. Zároveň je   povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Facebook
O nás
  • odkaz
  • odkaz
  • odkaz
Přejete si zasílat novinky mailem ?
Copyright © www.dobrysperk.cz, provozováno na systému tvorba e-shopu a pronájem e-shopu Shop5.cz

© www.dobrysperk.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace